1007 poze   125513 vizite

blood

poze cu saya si ceilalti
saya-otonashi-cello
saya-otonashi-cello
saya-sleepy
saya-sleepy
saya-sunsetbeach
saya-sunsetbeach
young-saya
young-saya

Comentarii album • 23
anonim
Chiropterul 6 April 2011  
Finalul acestui Anime nu doar ca este trist dar si nedrept, ca si cand exista un destin dinainte hotarat pentru fiecare, DIVA fiind condamnata inca de la inceput la o profund de injusta soarta, fara sa i se fi oferit niciodata sansa unei optiuni. In fine, incheierea nu ofera nici o rezolvare problemei de fond privind Chiropterii. Cu moartea DIVEI (atat de nedreapta, avand in considerare circumstante atenuante la " Incidentul RIKU")Chiropterii nu au fost exterminati, asa cum visa cu atata incrancenare SAYA. Daca HAGI prezinta deplina siguranta, nu se poate spune acelasi lucru si despre NATHAN, acest Chevalier cu un trecut asa de misterios. In ce priveste pe fetitele DIVEI, fireste, sa omori niste bebelusi, fie ei si niste Chiroptera, reprezinta un asasinat oribil. Sub acest aspect, Kai a avut o atitudine corecta, dovedind umanism si demnitate, cand a oprit-o pe SAYA de la savarsirea dublului omor. Insa in perspectiva, cruzimea acesteia s-ar putea dovedi corecta, fiindca orcine ar fi naiv daca ar garanta pentru comportamentul urmaselor DIVEI. Deoarece orice specie are instinctul perpetuarii, dupa cum s-a constatat si la DIVA. Si cum teoria lui AMSHEL ca fiecarei Chiroptere ii trebuie de la sora ei un Chevalier ca sa ramana insarcinata, mai mult ca sigur ca si fetele DIVEI la momentul potrivit isi vor crea Cavalerii lor, adica alti Vampiri pofticiosi de hemoglobina. Si uite asa totul se reia de la inceput. Fiindca, cel putin una dintre fete (desigur, cea cu ochii albastri)va initia procesul nu doar de resurectie a miscarii Chitopterane, dar si razbunarea pentru moartea mamei sale, a carei existenta (dand la o parte aparentele) a fost, de fapt, o permanenta sclavie. Deci nu doar ca finalul este trist, dar si viitorul se intrevede destul de dramatic, prefigurand o noua drama asemanatoare cu sfarsitul DIVEI.
Raportează
anonim
sakura009 2 March 2011  
e cam trist finalul acestui anime dar tot e superb...:X:X:X
Raportează
anonim
juku 13 May 2010  
nhjtyjhtyjyjgyjyjyjyjgtjhyftguhyujhuyyuyhkhkuyhkhykyhkuygikuykytyyjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggcfffffffffffffffffffffffffffffffffccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bnbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbnnnnnnbnbbbbbbbbbbnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Raportează
anonim
didi 12 May 2010  
care fata Sya sau Diva? su tu vorbesti de una dintre copilele Divei? sunt superbe pozele si pe mine tot Diana ma cheama.
Raportează
anonim
diana 5 May 2010  
imi place fata
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 19 October 2009  
Dar ochii inefabili ai Divei? Ceea ce este inefabil, desigur, cel putin in principiu, nu poate fi descris, nici chiar in versuri. Si totusi, pentru ce altceva s-a nascocit poezia, daca nu pentru adoratia zeilor si a ceea ce poate fi considerat o capodopera a naturii, adica forma de manifestare a plenitudinii puterii lor, materializata printr-un act de creatie, act ce nu poate fi altfel decat inefabil. Deci , ochii DIVEI sunt, ca si deplina ei faptura, un act de creatie al zeilor, adica o capodopera a naturii, si, prin urmare, ca orice capodopera, transcede inefabilul. Iar ceea ce este transcedental nu are decat o unica exptimare atotcuprinzatoare: Poezia... cu titlul si versurile urmatoare pentru ochii DIVEI...

Azurul ochiilor de DIVA

DIVA zeita peste Chiroptere
Ce ochi ai tu divini albastrii
Si-n orisicare noapte cu putere
Ei stralucesc sublimi ca astrii

De ochii tai te folosesti fermecatoare
S-aduci in sufletele noastre muritoare
Un sentiment etern de venerare
Si-o pofta incarcata de dogoare

Cu ochii tai ne inrobesti coplesitoare
Splendida e privirea ta seducatoare
De-o inefabila si tainica candoare
N-ai zice ca ascunde pofte pradatoare

Cuprinsi noi ne lasam fara scapare
De-mbratisarea ta devoratoare
Cand ochii tai devin scanteietori
Si azurii ne-nvaluie stapanitori

Cu totii la picioare iti cadem
Te imploram sa fi induratoare
Sa ne acorzi o ultima favoare
O data ochii tai sa-i mai vedem

.... se intelege, ca, orice cuvant, in continoare, este de prisos....
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 16 October 2009  
Prin poezie se poate exprima esentialul cel mai bine. De exemplu:
Analayda catre DIVA

Tu DIVA pentru totdeauna
Esti pe vecie numai una
Demon si inger totodata
Desavarsit intruchipata

O Chiroptera fara mila
Cu frumusete de copila
O rautate inocenta
Cu chip seducator de fata

Mereu de sange insetata
Te lasi de pofta fermecata
Hranindu-te indestulata
Devii un pic mai fericita

Si-atunci cu voce minunata
Incepi sa canti netulburata
Ca o soprana adevarata
Esti DIVA etern incoronata

Iata cum in patru strofe, poti sa prezinti in totalitatea sa un personaj, real sau fictiv.
Raportează
ElaSaKuRa 17 September 2009  
Super sweet le ador si la fel si Blood+ nu am pierdut nici un episod
Raportează
fakuralove 11 September 2009  
marfa pozele
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 4 June 2009  
Fetitele DIVEI sunt super dragalase.Dar SAYA dorea sa le omoare, desigur, pentru binele omenirii.O intentie demna de un personaj pozitiv. Ma intreb daca ar fi fost la fel de pozitiv dupa un sejur de 50 de ani intr-o temnita feudala, renumita, ca toate celelalte temnite proiectate in epoca aceea pentru confortul lor inedit, caracteristic perioadei medievale, proiectate si construite de catre oameni, pe care ea ii iubeste atat de mult.Fireste, palatul lui Joel justifica aceasta orbitoare iubire pentru oameni. N u-i asa, taticutul ei, trebuia neaparat razbunat. Si ce daca s-a purtat ca o bestie cu sora ei mai mica. Aceasta trebuia negresit sa moara. De,daca taticutul Joel i-a suflat in fund domnisoarei Otonashi, natural ca aceasta ii poarta o dragoste eterna. 3-VI- 2009
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 3 June 2009  
Un alt aspect discordant in BLOOD+ : Ordinea succesiunii cronologice ale perioadelor de hibernare ( un cuvant nu prea potrivit, dar se pare ca deocamdata, nu a fost gasit un termen mai nimerit ). Nu avem decat un singur reper précis in vederea stabilirii fazelor de succesiune temporala a Somnului cel Lung. Si anume, relatarea lui SOLOMON din ep.40, despre momentul cand a fost transformat, in ceea ce dorea el foarte mult, adica intr-o persoana nemuritoare. Aceasta se intampla exact cand DIVA se trezeste din prima hibernare. De ce din prima, si nu, spre exemplu din a doua? Fiindca atunci, prima hibernate ar fi gasit-o in temnita, si nu ar mai fi putut fi eliberata in 1883 de SAYA, care, fireste, ar fi fost si ea in Somnul cel Lung.rnSOLOMON afirma ca transformarea sa in ceea ce DIVA si cu AMSHEL considerau a fi un Cavaler, s-a intamplat spre/aproape de sfarsitul Primului Razboi Mondial. Acest conflict ce a dus la prabusirea imperiilor europene si a reprezentat triumful nationalitatiilor din Europa, s-a incheiat la 11 noiembrie 1918 prin semnarea armistitiului dintre Germania si Puterile Aliate si Asociate in padurea de la Rethondes-Compiegne, intr-o zi de luni pe la 5 dimineata.rnDeci, cel mai probabil, DIVA s-a trezit in intervalul dintre 1 si 11 noiembrie 1918. Aceasta prima hibernare coincide cu domnia imparatului Wilhelm al-II-lea ( 1888-1918 ). De aici se poate face un calcul simplu al alternantei celor 30 de ani din 3 in 3 ani: 1921-1951; 1954-1984; 1987-2017, s.a.m.d. Discordanta cronologica poate fi imediat sesizata, deoarece deznodamantul povestii e plasat in anul 2007. Desigur, cum spunea SOLOMON in ep.23, cei trei ani activi sunt aproximativi, dovada ca DIVA s-a trezit mai tarziu cu un an decat SAYA care atunci traia amnezica in Okinawa la familia Myagusku. Insa e imposibil ca decalajul acestui ciclu sa fie atat de mare, de 10 ani. Pur si simplu, cel care a scris scenariul a incurcat datele cronologice.
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
Brusc toate iluziile sunt spulberate si SAYA se trezeste la inevitabila realitate. Dar, desigur, nu a inteles nimic, niciodata, din aceasta realitate. Din nou ne intoarcem la momentul ce ar fi putut degaja firul epic al povestii, cand SAYA asista la moartea lui Joel in bratele si sub coltii DIVEI.rnNici mai tarziu cand adevarul complet i-a fost relevant de stabul de la Scutul Rosu, al VI-lea urmas al bosorogului nebun, aceasta domnisoara si la propriu si la figurat, cum lasa serialul sa se deduca, se vede ca nu vrea sa priceapa nimic. “Ce oribil !”. Atat a fost in stare sa zica si altceva nimic, nimic.rnNici ea, nici stabul respective nu manifesta nici o intelegere pentru fata care fara vreo vina a avut parte, asa cum recunosc amandoi, de un destin oribil. Adica, daca tot a avut un destin oribil sa fie si omorata ! Iata o atitudine exemplara pentru niste personaje pozitive.rnAsa doreste Joel al VI- lea “sa repar o gresala din trecut” cum zice el in ep.25, facuta de inaintasul sau.rnCine este fata rea si care este fata buna? Din punct de vedere moral. Fiindca daca e sa ne referim la trasatura pragmatica, fiecare dintre cele doua fete, prin mijloacele specifice de care sunt in stare, lupta din interes, ca sa-i fie bine ei.rnDIVA este prima si cea mai abuzata victima, ea detine intaietatea morala, si de aceea are dreptul sa i se acorde clementa, in cazul in care suferinta si frustrarea de victima, a transformat-o, in anumite momente ( incidentul Riku ) intr-un element letal. Oricarei personae abuzate i se acorda asistenta iar daca aceasta a savarsit infractiuni este internata intr-o clinica specializata ca pacienta nu precum o sclava intemnitata intr-o inchisoare; Autoritatea suprema ( STATUL ) asumandu-si custodia persoanei respective intr-o situatie ca aceasta, deoarece o victima nu poate fi facuta responsabila pentru faptele sale, cel putin in parte si cu atat mai mult unei finite care nu poate trai decat hranindu-se cu sange fiindca asa a creat-o natura.rnDar, desigur, Red Shield fiind o organizatie oculta, nu respecta legiile nici unei tari.rnSa nu-si inchipuie cineva ca Serviciile de Informatii macar ale marilor puteri, nu ar fi cunoscut situatia.rnEste mai firesc sa presupunem ca stabul de la Scutul Rosu dorea de fapt sa intoarca razbunarea. In fond era urmasul bosorogului nebun, intaiul Joel. Caci daca vrei sa repair o gresala nu te apuci sa ucizi victima, ci cauti sa-l neutralizezi pe calau, iar daca acesta nu mai este fiindca a murit de mult, incerci, te straduiesti sa afli daca si cine se foloseste de victima, nut e apuci sa o vanezi pe aceasta ca s-o execute in stil mafiot, si culmea cinismului, folosindu-te si de sora ei geamana, ca sa implineasca executia.rnDar de la ce altceva te poti astepta de la urmasii bosorogului nebun. Si niciodata DIVA sa nu fi reusit sa-i lichideze pe acestia? Sa termine cu ei odata pentru totdeauna? Ca daca DIVA e atat de rea precum pretend unii, atunci ar fi trebuit sa-i curete pe toti. Avea mijloacele necesare. Dar n-a facut-o. Oare de ce? De ce nu i-a omorat la “ZOO” in ep.24 sau pe pachebot, in ep.32? Nu iar fi fost greu DIVEI si lui KARL sa distruga elicopterul ce ii evacua pe toti capii de la Red Shield de pe nava muribunda. Nu cred ca SAYA si HAGI ar fi fost pe deplin capabili sa-i opreasca. Iar scenariul nu ofera, dupa cum am mai spus, nici ce-a mai mica relatare despre desfasurarea si deznodamantul acestei lupte, al carui rezultat ramane pur si simplu suspendat parca in neant, paralel cu continuitatea actiunii in ansamblul ei. Oricum, marele stab a incasat-o, Joel al VI lea se poate considera norocos ca a scapat cu viata chiar si intr-un scaun cu rotile.rnDar DIVA, ca si la “ZOO” i-a lasat in pace, nu doar pe cei de la Red Shield, dar fiindca SAYA si cu HAGI au iesit din lupta nevatamati, cum insasi serialul ne permite libertatea unei astfel de concluzii, DIVA s-a detasat si de acestia. De ce nu i-a distrus pe toti? Desigur, fiindca era foarte, foarte, foarte rea! De ce nu a omorat-o pe SAYA cand a avut de atatea ori prilejul? Desigur, tot fiindca era foarte, foarte rea.rnMacar sa fi fost tot atat de rea ca SAYA ce nu irosea nici o secunda in tentativele sale de a-si ucide sora mai mica. Fireste, nu m-a pot abtine sa nu fiu ironic.rnDar toti pudibonzii moralisti sa aiba in vedera ca toata acea chermeza din restaurantul OMORO de la sfarsitul serialului a putut avea loc datorita DIVEI, ca daca ar fi fost rea cu adevarat, nu mai era nimeni care sa particile la sarbatorirea mortii sale, si nu am mai fi asistat la debutul induiosator ( fara ironie ) al somnului cel lung ce implacabil o invaluia pe SAYA.
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
Nici SAYA si nici DIVA nu detin bunuri mobile sau imobile importante. S-ar parea ca SAYA, in ciuda aparentelor, este mai inavutita decat DIVA, deoarece, fireste, trebuie sa aiba o cota parte, impreuna cu Riku si Kai din OMORO, micul restaurant-bistro a lui George, tatal lor adoptiv. De cand cu moartea lui Riku, desigur ca partea ei din imobil trebuie sa mai fi crescut cu vre-o 17%. Dar si aici exista o problema, curios, nesesizata de cei ce au conceput serialul. Daca baietii au preluat numele tatalui lor adoptiv, adica cel de Myagusku, atunci pe SAYA, deasemenea fiica adoptiva a lui George Myagusku, de ce o chema Otonashi si nu Myagusku? Cu siguranta, la departajarea mostenirii va intampina probleme din pricina nepotrivirii de nume. Oricum, nicaieri de-alungul serialului nu am observat vre-o explicatie in legatura cu numele acesta de Otonashi. De la Joel, nu, fiindca numele lui de familie era Goldschmid. Atunci de unde la luat SAYA numele de Otonashi? Un alt mister al serialului.rnPe de alta parte, DIVA, cu toata opulenta de care este inconjurata, nu are decat cateva rochii pe care le poti numara pe degetele de la o singura mana, cateva jucarii, majoritatea papusi, de care se plictiseste repede, si unele carti pe care nu se stie daca le-a citit vre-odata. Averea, care, desigur, esta imensa, apartine de fapt lui AMSHEL. E drept, ca DIVA nici n-ar fi stiut ce sa faca cu ea. Dar nici AMSHEL nu se oboseste sa o invete, si cum fata mai mult doarme decat e treaza ( din 3 in 3 ani cate 30 de ani) nici n-ar avea timp sa acumuleze cunostinte temeinice si experienta in orice domeniu profesional.rnDe fapt aceasta este adevarata slabiciune a celor doua fete Chiroptere – hibernarea ciclica de 30 de ani intrerupta doar de scurta perioada activa de 3 ani – o slabiciune ce o loveste mai mult pe DIVA. In mod inevitabil, DIVA este dependenta de cei care o pazesc cand doarme. Este lesne de inteles ca ea are nevoie de ei.Cavalerii isi pot duce singuri de grija fiindca ei nu hiberneaza si nici nu se stie daca au un somn normal ca oamenii obisnuiti. Nu vad pentru ce acestia ar mai avea nevoie de DIVA, in afara de a o folosi pentru planurile oculte a le lui AMSHEL.rnIncontestabil, DIVA este o victima. Sechestrarea inca de la nastere, nu este doar o poveste. S-au intamplat cazuri reale. Realitatea depaseste fictiunea. Cazul DIVEI cu siguranta este inspirat din realitate. Sa arunci un bebelusi intr-o temnita medievala si sa-l tratezi mai rau ca pe un animal, sa supui un copil, o copila, o fata, fie ea si o Chiroptera, la diverse experiente, tinand-o continuu in turnul acela feudal, reprezinta un abuz de o cruzime de-a dreptul patologica, de un cinism ipocrit si pervers ce sfideaz cele mai abisale limite ale constiintei, deoarece in timp ce chinuia o persoana nevinovata, cu sora ei geamana, JOEL facea pe tatal afectuos, evident fiind vorba despre un alt experiment, paralel si simultan, coroborat cu celalat din temnita prin care obsedatul dorea sa vada daca practic o persoana identica cu cea supusa la un regim animalic, este capabila, oferindu-i-se toate conditiile unei vieti mai mult decat confortabile, poate, ca fata dintr-o alta specie sa se integreze intr-o familie si prin aceasta in in societate, in societatea oamenilor.rnEvident in aceste conditii, conseciintele nu puteau fi decat cele ce s-au manifestat.rnDIVA nu avea posibilitatea unei optiuni. Acesteia impunandu-i-se prin forta conditiile acelea aberante de existenta de catre bosorogul cel nebun, cum pe buna dreptate il numea DIVA pe tortionarul ei, Joel Goldschmid. Iar dupa 1883, conditii, de data aceasta, a caror trasaturi aberante erau subtil cosmetizate si atent gestionate de nimeni altul decat de fostul asistent a lui Joel, AMSHEL.rnDin relatia DIVEI cu AMSHEL se vede cat de neajutorata este aceasta, cat de dependenta este de acesta. AMSHEL este singura persoana pentru care DIVA manifesta afectiune si dragoste adevarata, mai mult a unei fiice catre tatal ei si doar in subsidiary al unei iubite catre barbatul ei. Amintiti-va cu cata dragoste filiala a alergat spre AMSHEL strigandu-i numele cu glasul plin de suavitate afectiva, cand acesta o astepta pe podul de la “ZOO”. O alta scena elocventa este aceea din ep.-42, in care SOLOMON isi declara ptactic felonia nascuta din dragostea lui pentru SAYA. Ce-a facut DIVA, simtind, desigur, cum nedreptatea o loveste din nou fara menajamente? S-a gemuit toata cu fata la pieptul lui AMSHEL, exact ca un copil ce cauta cu disperare ocrotire la parintele sau. Este de retinut ca nu la NATHAN s-a refugiat aceasta cand a vazut ca unul din Cavalerii ei o abandoneaza si trece exact de partea dusmanului de moarte, si cu toata dragostea. A avut insa imediat puterea sa fie ironica dar si sa dea dovada de realism fata de SOLOMON, prefigurandu-i tristul sfarsit.rnCe folos. Pentru ca pe parcursul firului epic se vede limpede ca DIVA nu este nicidecum o regina preaputernica. Este aproape invers. Un copil singur si neajutorat, amenintat din toate directiile, ori cu sclavia ori cu moartea.rnCavalerii ei, in speta AMSHEL, o pun in pericol prin planurile lor oculte si incapacitatea lor de a distruge inamicul ce este indarjit din ce in ce mai intens tocmai de aceste planuri aventuriste de dominatie Chiropterana.rnAcest inamic personificat de SAYA si ciracii ei de la Scutul Rosu, au condamnat-o la moarte fara sa-i acorde macar o data sansa dreptului la viata. Oricine, orice fapta penala ar fi savarsit are drep-tul la un avocet, iar pe DIVA, daca SAYA si deceptii de la Red Shield si-ar fi pus macar o data mintea la contributie, ar fi putut s-o captureze si sa-i ofere cel putin o data posibilitatea unei reabilitari rnPe urma, ansamblul oamenilor, care nu tolereaza o fiinta mai puternica decat ei ( in cazul acesta o chiroptera), deci care nu o pot controla si stapani . Iar din aceasta cauza DIVA se vede obligata in fata lor nu doar sa isi ascunda adevarata natura, dar mai trebuie sa se poarte si ca o papusica amuzanta, nu cu multe si dezvoltate circumvolutiuni in cap.rnSi nu in ultimul rand – tradatorii: NATHAN, subtil. SOLOMON, fatis.rnAbuzata, chinuita, folosita, hartuita, tradata, fara instruire, fara educatie, nefiind in contact direct cu oamenii, lipsita, deci de relatii temeinice si de lunga durata interumane, neavand astfel posibilitatea de ai intelege, stiind ca numai prin forta si silnicie poate avea ceea ce isi doreste sau, ocazional, prin seductie si compatimire daca forta nu e suficienta ori potrivita in clipa respectiva, sufleteste si mental grav mutilata si traumatizata, practic singura si inconjurata de dusmani, complet vulnerabila in timpul somnului de 30 de ani, neavand cand in doar 3 ani activi sa asimileze in profunzime orice aspect de existenta, dublata de natura ei pradatoare ( o Chiroptera nu e tocmai o vegetariana), natura ce o arunca direct intr-un proces conflictual cu civilizatia careia nu-i apartine, confruntandu-se astfel cu un mediu ostil, este o adevarata performanta si este de mirare ca DIVA a reusit sa supravietuiasca atata timp.rnI-a trecut la cineva prin cap, examinand aceasta situatie, cum s-ar simti si ce ar gandi daca s-ar gasi obligat chiar de catre fiziologia lui, sa doarma cate 30 de ani? Cu siguranta s-ar intreba daca se mai trezeste dupa atatea decenii, dar mai ales cand stie cu certitudine ca unii, si dureros, printre ei, tocmai sora ta geamana, urmaresc cu obstinatie sa te omoare exact in timpul acestui somn hibernal? Evident, supus fie doar numai sub acest aspect la un stress prelungit si structura sa psihica incepe sa fie afectata.rnIn situatia in care se gasea, ar putea oare avea cineva vre-o pretentie de la DIVA, sau s-ar putea pune la mintea ei?rnFata nu este nebuna, dar este amorala, ca orice copil, iar copiii, se stie, pot manifesta cruzime si rautate tocmai datorita naturii lor inocente. DIVA nu a avut sansa de a se maturiza psihologic, nu a beneficiat de conditiile necesare ca SAYA, care pana la prima hibernare s-a bucurat de o educatie aleasa, statornica si permanenta, in vreme ce DIVA era tinuta in temnita intr-o deplina ignoranta. Iata un alt handicap esential al Surorii Mici, care nu avea cum sa recupereze acest dezavantaji datorita perioadei scurte active ( doar 3 ani la un interval de 30 de ani )
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
Nici SAYA si nici DIVA nu detin bunuri mobile sau imobile importante. S-ar parea ca SAYA, in ciuda aparentelor, este mai inavutita decat DIVA, deoarece, fireste, trebuie sa aiba o cota parte, impreuna cu Riku si Kai din OMORO, micul restaurant-bistro a lui George, tatal lor adoptiv. De cand cu moartea lui Riku, desigur ca partea ei din imobil trebuie sa mai fi crescut cu vre-o 17%. Dar si aici exista o problema, curios, nesesizata de cei ce au conceput serialul. Daca baietii au preluat numele tatalui lor adoptiv, adica cel de Myagusku, atunci pe SAYA, deasemenea fiica adoptiva a lui George Myagusku, de ce o chema Otonashi si nu Myagusku? Cu siguranta, la departajarea mostenirii va intampina probleme din pricina nepotrivirii de nume. Oricum, nicaieri de-alungul serialului nu am observat vre-o explicatie in legatura cu numele acesta de Otonashi. De la Joel, nu, fiindca numele lui de familie era Goldschmid. Atunci de unde la luat SAYA numele de Otonashi? Un alt mister al serialului.rnPe de alta parte, DIVA, cu toata opulenta de care este inconjurata, nu are decat cateva rochii pe care le poti numara pe degetele de la o singura mana, cateva jucarii, majoritatea papusi, de care se plictiseste repede, si unele carti pe care nu se stie daca le-a citit vre-odata. Averea, care, desigur, esta imensa, apartine de fapt lui AMSHEL. E drept, ca DIVA nici n-ar fi stiut ce sa faca cu ea. Dar nici AMSHEL nu se oboseste sa o invete, si cum fata mai mult doarme decat e treaza ( din 3 in 3 ani cate 30 de ani) nici n-ar avea timp sa acumuleze cunostinte temeinice si experienta in orice domeniu profesional.rnDe fapt aceasta este adevarata slabiciune a celor doua fete Chiroptere – hibernarea ciclica de 30 de ani intrerupta doar de scurta perioada activa de 3 ani – o slabiciune ce o loveste mai mult pe DIVA. In mod inevitabil, DIVA este dependenta de cei care o pazesc cand doarme. Este lesne de inteles ca ea are nevoie de ei.Cavalerii isi pot duce singuri de grija fiindca ei nu hiberneaza si nici nu se stie daca au un somn normal ca oamenii obisnuiti. Nu vad pentru ce acestia ar mai avea nevoie de DIVA, in afara de a o folosi pentru planurile oculte a le lui AMSHEL.rnIncontestabil, DIVA este o victima. Sechestrarea inca de la nastere, nu este doar o poveste. S-au intamplat cazuri reale. Realitatea depaseste fictiunea. Cazul DIVEI cu siguranta este inspirat din realitate. Sa arunci un bebelusi intr-o temnita medievala sis a-l tratezi mai rau ca pe un animal, sa supui un copil, o copila, o fata, fie ea si o Chiroptera, la diverse experiente, tinand-o continuu in turnul acela feudal, reprezinta un abuz de o cruzime de-a dreptul patologica, de un cinism ipocrit si pervers ce sfideaz cele mai abisale limite ale constiintei, deoarece in timp ce chinuia o persoana nevinovata, cu sora ei geamana, JOEL face ape tatal afecuos, evident fiind vorba despre un alt experiment, parallel si simultan, coroborat cu celalat din temnita prin care obsedatul dorea sa vada daca practice o persoana identical cu cea supusa la un regim animalic, este capabila, oferindu-i-se toate conditiile unei vieti mai mult decat confortabile, poate, ca fata dintr-o alta specie sa se integreze intr-o familie si prin aceasta in in societate, in societatea oamenilor.rnEvident in aceste conditii, conseciintele nu puteau fi decat cele ce s-au manifestat.rnDIVA nu avea posibilitatea unei optiuni. Acesteia impunandu-i-se prin forta conditiile acelea aberante de existenta de catre bosorogul cel nebun, cum pe buna dreptate il numea DIVA pe tortionarul ei, Joel Goldschmid. Iar dupa 1883, conditii, de data aceasta, a caror trasaturi aberante erau subtil cosmetizate si atent gestionate de nimeni altul decat de fostul asistent a lui Joel, AMSHEL.rnDin relatia DIVEI cu AMSHEL se vede cat de neajutorata este aceasta, cat de dependenta este de acesta. AMSHEL este singura persoana pentru care DIVA manifesta afectiune si dragoste adevarata, mai mult a unei fiice catre tatal ei si doar in subsidiary al unei iubite catre barbatul ei. Amintiti-va cu cata dragoste filiala a alergat spre AMSHEL strigandu-i numele cu glasul plin de suavitate afectiva, cand acesta o astepta pe podul de la “ZOO”. O alta scena elocventa este aceea din ep.-42, in care SOLOMON isi declara ptactic felonia nascuta din dragostea lui pentru SAYA. Ce-a facut DIVA, simtind, desigur, cum nedreptatea o loveste din nou fara menajamente? S-a gemuit toata cu fata la pieptul lui AMSHEL, exact ca un copil ce cauta cu disperare ocrotire la parintele sau. Este de retinut ca nu la NATHAN s-a refugiat aceasta cand a vazut ca unul din Cavalerii ei o abandoneaza si trece exact de partea dusmanului de moarte, si cu toata dragostea. A avut insa imediat puterea sa fie ironica dar si sa dea dovada de realism fata de SOLOMON, prefigurandu-i tristul sfarsit.rnCe folos. Pentru ca pe parcursul firului epic se vede limpede ca DIVA nu este nicidecum o regina preaputernica. Este aproape invers. Un copil singur si neajutorat, amenintat din toate directiile, ori cu sclavia ori cu moartea.rnCavalerii ei, in speta AMSHEL, o pun in pericol prin planurile lor oculte si incapacitatea lor de a distruge inamicul ce este indarjit din ce in ce mai intens tocmai de aceste planuri aventuriste de dominatie Chiropterana.rnAcest inamic personificat de SAYA si ciracii ei de la Scutul Rosu, au condamnat-o la moarte fara sa-i acorde macar o data sansa dreptului la viata. Oricine, orice fapta penala ar fi savarsit are drep-tul la un avocet, iar pe DIVA, daca SAYA si deceptii de la Red Shield si-ar fi pus macar o data mintea la contributie, ar fi putut s-o captureze si sa-i ofere cel putin o data posibilitatea unei reabilitari rnPe urma, ansamblul oamenilor, care nu tolereaza o fiinta mai puternica decat ei ( in cazul acesta o chiroptera), deci care nu o pot controla si stapani . Iar din aceasta cauza DIVA se vede obligata in fata lor nu doar sa isi ascunda adevarata natura, dar mai trebuie sa se poarte si ca o papusica amuzanta, nu cu multe si dezvoltate circumvolutiuni in cap.rnSi nu in ultimul rand – tradatorii: NATHAN, subtil. SOLOMON, fatis.rnAbuzata, chinuita, folosita, hartuita, tradata, fara instruire, fara educatie, nefiind in contact direct cu oamenii, lipsita, deci de relatii temeinice si de lunga durata interumane, neavand astfel posibilitatea de ai intelege, stiind ca numai prin forta si silnicie poate avea ceea ce isi doreste sau, ocazional, prin seductie si compatimire daca forta nu e suficienta ori potrivita in clipa respectiva, sufleteste si mental grav mutilata si traumatizata, practic singura si inconjurata de dusmani, complet vulnerabila in timpul somnului de 30 de ani, neavand cand in doar 3 ani activi sa asimileze in profunzime orice aspect de existenta, dublata de natura ei pradatoare ( o Chiroptera nu e tocmai o vegetariana), natura ce o arunca direct intr-un proces conflictual cu civilizatia careia nu-i apartine, confruntandu-se astfel cu un mediu ostil, este o adevarata performanta si este de mirare ca DIVA a reusit sa supravietuiasca atata timp.rnI-a trecut la cineva prin cap, examinand aceasta situatie, cum s-ar simti si ce ar gandi daca s-ar gasi obligat chiar de catre fiziologia lui, sa doarma cate 30 de ani? Cu siguranta s-ar intreba daca se mai trezeste dupa atatea decenii, dar mai ales cand stie cu certitudine ca unii, si dureros, printre ei, tocmai sora ta geamana, urmaresc cu obstinatie sa te omoare exact in timpul acestui somn hibernal? Evident, supus fie doar numai sub acest aspect la un stress prelungit si structura sa psihica incepe sa fie afectata.rnIn situatia in care se gasea, ar putea oare avea cineva vre-o pretentie de la DIVA, sau s-ar putea pune la mintea ei?rnFata nu este nebuna, dar este amorala, ca orice copil, iar copiii, se stie, pot manifesta cruzime si rautate tocmai datorita naturii lor inocente. DIVA nu a avut sansa de a se maturiza psihologic, nu a beneficiat de conditiile necesare ca SAYA, care pana la prima hibernare s-a bucurat de o educatie aleasa, statornica si permanenta, in vreme ce DIVA era tinuta in temnita intr-o deplina ignoranta. Iata un alt handicap esential al Surorii Mici, care nu avea cum sa recupereze acest dezavantaji datorita perioadei scurte active ( doar 3 ani la un interval de 30 de ani )rnO copila abuzata indolenta, ignoranta, dintr-o specie pradatoare, dotata cu puteri fizice si senzoriale, evident, ca, manipulata in vederea atingerii unor scopuri egoiste, poate reprezenta un pericol. Dar inainte de a o condamna la moarte esti datore sa incerci alte solutii pentru a remedia problema, mai ales cand esti sora ei gamana mai mare pe deasupra pretinzi in mod implicit ca esti cel putin la fel de umana precum oamenii.rnMoartea lui Riku ! s-ar auzi in eter strigatul lucid al justitiei. Aici se vede cel mai bine efectul abuzului asupra DIVEI. Fireste, explicatia pentru crima savarsita este viabila numai in raport cu persoana sa. DIVA il considera pe Riku un Cavaler. Iar uciderea Cavalerilor era o lectie administrate si invatata de la SAYA. Cum Riku era Cavalerul acesteia, nu putea fi decat dusmanul DIVEI, reprezentand in consecinta pentru aceasta un pericol. Desigur, DIVA nu s-a mai intrebat daca SAYA simtea intr-adevar o placere cand omora Cavaleri. Era convinsa de lucrul asta. Nici nu s-a gandit ca Riku era doar un copil, in ciuda noii sale fiziologii de chiropter si ca nu ii facuse nimic. Cel mai sigur l-a omorat considerand ca va deveni un pericol pentru ea in viitor si a dorit sa elimine o astfel de perspective. Pacat pentru DIVA ca nu a dat dovada de o asemenea vigilenta prevedere in legatura cu niste persoane mai potrivite pentru a fi lichidate. Oricum, e greu de imaginat ca si-ar fi putut intemeia o familie cu el, asa cum zice NATHAN, ca DIVA isi dorea nespus o familie. Probabil dupa consumarea actului intim, nemai gasind nimic folositor in el ci numai un pericol, la ucis.rnSi oricum, e complicat sa ai o familie si o coerenta viata de familie daca dormi din 3 in 3 ani cate 30 de ani. E dificil sa faci c-am orice cu un asemenea mod de repaus. Poti doar sa-ti canti Cantecul plimbandu-te printre alei pline de exotici Trandafirii Albastri, sa servesti cu voluptate din cand in cand cate un deliciu sis a te mai iei de mana cu AMSHEL la cate un plan occult, cum ar fi transformarea oamenilor in chitopterele acelea pe post de zombie stupizi.rnMai mult de-atata ce ai putea sa faci in doar 3 ani. Spre exemplu un mic-mare viol asupra unui minor, ca sa te pomenesti ca esti etichietata pe un site drept pedofila, avand ca décor intru savarsirea lapidarului act sexual un spatios si intunecos depozit de materiale de pe un pachebot in curs de scufundare, printre cuti, containere si lazi, ba chiar beneficiind si de prezenta unui spectator care nici mai mult nici mai putin este fratele minorului abuzat. Ce sordid ! Ce rana cumplita a putut lasa 50 de ani de captivitate si suplicii in temnita de la “ZOO”.rnSe constata ca DIVA a fost foarte operativa. Deoarece din momentul cand s-a anuntat autodistrugerea navei in 10 minute si pana si-a dat rochia jos de pe ea printr-o singura si versata miscare, semn ca rochia respective mai fusese utilizata la asemenea aventuri mai mult sau mai putin galante, trecuse ceva mai mult de un minut si jumatate, iar odata cu sosirea SAYEI la locul faptei si plecarea elicopterului ce evacua Staff-ul Scutului Rosu, cel putin inca 6 minute. Ceea ce inseamna, ca in economia cronologica a episodului ce nu a facut rabat de la continuitatea actiunii din punct de vedere temporal, se poate calcula ca DIVEI, a avut la dispozitie nu mai mult de 2 minute pentru realizarea raportului sexual. Daca mai punem la socoteala ca baiatul era speriat si deci inhibat, absolut nestiutor, cel putin sub aspect practica, intr-o astfel de problema, ca nu se astepta la o asemenea aventura, ca nu avea mai mult de13 ani, dar nici nu cred ca mai putin de 10, si cu atat mai mult daca avea numai 10 ani, performanta DIVEI este extraordinara, chiar si pentru o chiroptera, demna de inregistrat in catastiful recordurilor.rnDe… ce sa faca si ea, daca practic traieste doar 3 ani din 30 in 30 de ani. Se vede nevoita sa se grabeasca si sa faca totul repede, daca vrea sa termine o treaba pe care tot a inceput-o.rnCum putea crede ea ca va accepta Kai sa fie de bunavoie Cavalerul ei? Desigur se autoiluziona stiind bine ca in cazul unui refuz va utiliza forta. Si ce fel de afirmatie este aceea din ep.42 cum ca acesta nu e prea fericit sa o vada, cand Kai asistase la silnicia si crima ei asupra lui Riku. Sa fi fost ironica sau naiva? Aproape sigur naiva. Pentru DIVA, conta intalnirea cu el, nu ce se intamplase in urma cu un an intre ea si fratele acestuia. O dovada clara ca nu-i intelegea pe oameni si deci nu stia sa se poarte cu ei. Chiar ea declara in ep.49 ca nu-i intelege. Si cum ar putea, cand toate contactele cu acestia au fost aberante, chinuitoare si violente pana ce AMSHEL s-a interpus intre ei si ea, atat cat s-a putut in contextul razboiului cu SAYA si Red Shield.rnPentru DIVA posibilitatea ca tanarului Kai de a face copii cu SAYA era un motiv suficient de bun ca acesta sa devina Cavalerul ei pentru ai ajuta pe AMSHEL si NATHAN, singurii Cavaleri care de acum ii mai ramasesera functionali, KARL fiind mort, JAMES nemai avand multe zile de trait. Acest motiv, al unei posibile relatii intre Kai cu SAYA dovedeste inca odata handicapul DIVEI de a intelege jaloanele si criteriile fundamentale ale normelor de comportament interumane. In realitate era uo motivatie supraaberanta, suprapusa peste scopul initial de al transforma pe Kai in Cavaler, scop la randul sau aberant, in circumstantele existente. Sugestia DIVEI nu a facut, desigur, decat sa-i stimuleze si mai mult ura si aversiunea lui Kai fata de ea, in loc sa-i starneasca interesul. Pe ce alt sau alte argumente credea DIVA ca tanarul ii va accepta propunerea? Numai cel ce a conceput personajul poate sti. Cum putea crede ea ca baiatul dupa ce o va impusca, ceea ce acesta si dorea sa faca, o sa bea din sangele ei ca sa-i devina Cavaler? Poate DIVA avea impresia ca daca, vrand-nevrand Kai devenise unchiul copiilor ei o va trata ca pe o adevarata cumnata, trecand cu vederea ca aceasta i-a ucis fratele. Nimic nu probeaza o astfel de presupunere. Si chiar daca o fi sperat intr-o asemenea idée, esecul DIVEI de al racola pe Kai, dovedeste ca el nu a luat in considerare debutul acestor relatii inedite de rudenie, in cazul in care s-o fi gandit la ele fie si pentru o clipa.rnCum credea DIVA ca s-ar fi pretat Kai la o astfel de mutatie. Complet traumatizata, DIVA, traieste intr-o realitate paralela, numai a ei, ce nu se materializeaza in realitatea obiectiva decat atunci cand utilizeaza forta. Propria ei putere ii creaza iluzia ca realitatea este ceea ce isi doreste ea, eroare intretinuta si de Cavalerii ei care au o atitudine de aparenta slugarnicie fata de ea, de fapt acestia urmarind impunerea propriilor lor planuri de dominatie. Aceasta realitate iluzorie este menita sa-i compenseze DIVEI nenorocirile pe care le-a indurat si de care nu a uitat niciodata.rnDIVA nu gaseste si nici nu i se ofera sansa unor solutii reale la propria sa conditie existentiala, deasupra careia nu se poate ridica. Strivita de soarta sa nenorocita, DIVA nu are capacitatea de a se autodepasi, ramanand o persoana inconsecventa si tocmai de aceea misterioasa.rnCe alta explicatie se poate gasi ca poate omora un copil nevinovat dar nu este in stare sa-si lichideze, spre exemplu, tradatorul de SOLOMON, care-i pune sabia la gat ca s-o ucida.rnDe ce a luat chipul lui Riku? E in traditia chiropterelor gravide si mame de a lu-a chipul tatalui copiilor ei? Poate, in cazul de fata, din regret ca la omorat? Sau, poate vigoarea si energia pubertatii lui Riku au facut pentru DIVA ca acele clipe de impreunare sa ramana de neuitat?rnDaca se poate spune cu certitudine, avand in atentie totusi exceptia incidentului Riku, ca DIVA nu este un personaj rau, fiindca nu a omorat-o pe SAYA, nici pe HAGI si nici pe capeteniile de la Scutul Rosu; Daca se poate afirma indubitabil ca a fost victima oamenilor, in speta Joel si AMSHEL, raman pe mai departe persistente cele trei intrebari de mai sus ce nu pot fi lamurite, pentru ca scenariul nu explica toate actiunile DIVEI, probabil intentionat pentru a accentua personalitatea misterioasa a acestei fiinte fabuloase.rnDIVA nu lua in seama nici macar acele conciliabule ale Cavalerilor sai cand practic i se hotara destinul prin deciziile mai eficiente sau nu, de obicei sterile, in contracararea si distrugerea dusmanilor ei.rnO singura data DIVA i-a ordonat lui AMSHEL s-o omoare pe SAYA, dar pe urma s-a razgandit si nu la lasat pe acesta s-o urmareasca cand Sora Mare a fost salvata si luata de SOLOMON. In acest ep.42, ca si precedentele ep.24 si 32, este pentru a treia oara cand DIVA o lasa in viata pe sora ei, pe aceea a carui existenta, singura nu si-o justifica decat prin moartea DIVEI. Desigur, numai o rautate poate cruta viata persoanei ce ii doreste pieirea. Tocmai de aceea, bunatatea doreste cu atata ardoare moartea…si…de preferabil, daca s-ar putea sub forma de genocid. Logic, nu? rnCaracterul inconsecvent, ezitant, ignoranta, indolenta, plenitudinea, izolarea de realitate, toate regasindu-se in sentimentele si faptele sale fata de tot, toti si toate constitue slabiciuni in raport cu sora sa geamana SAYA.rnSAYA o surclaseaza pe DIVA in toate aspectele ce tin de adaptare, orientare, versatilitate si combativitate intr-o lume ce apartine oamenilor. Nici nu e de mirare, deoarece a fost crescuta si instruita de catre oameni.rnSe idendifica cu acestia, pana intr-atat de mult incant aproope ca isi reneaga propria identitate naturala de Chiroptera. O detest ape sora ei, isi detesta specia si ca o consecinta, se detest ape ea insasi.rnPentru ea lumea oamenilor nu este nici pe departe atat de ostila ca pentru DIVA, mai ales ca SAYA serveste cauza si interesul oamanilor luptand pentru siguranta si binele acestora.rnStie sa se poarte cu oamenii, datorita educatiei primite de ei printre acestia. Are libertate de miscare ceea ce contribuie la capacitatea sa de orientare in societatea acestora.rnBeneficiaza de lipsa de hotarare, indolenta si toleranta a DIVEI. De asemenea, proffita de incompetenta, dezbinarea, rivalitatea si tradarea Cavalerilor DIVEI.rnAre aliati si prieteni de nadejde. Se poate baza pe loialitatea acestora.rnEste hotarata, perseverenta. Stie ce vrea, nu ezita niciodata cand este vorba de as ucide sora, si daca si-ar adduce aminte mai devreme de abilitatiile sale de chiroptera, nu i-ar fi acordat DIVEI nici o sansa iar serialul s-ar fi terminat mai repede.rnLipsa sa de intelegere pentru sora ei mai mica, ferocitatea subliminala ce erupe vulcanic si la care se sperie uneori chiar si DIVA, o fac respingatoare pe aceasta neconditionata iubitoare de oameni.rnUnii cred ca daca SAYA lupta pentru oameni, DIVA lupta pentru supravietuire. Cei ce au aceasta parere in privinta DIVEI se insala. Desigur, in orice fiinta exista numitul instinct de conservare. DIVA nu duce lipsa de acesta si daca este lovita in mod direct, riposteaza sau de cele mai multe ori se schiveaza, fentand loviturile si retragandu-se strategic, pana in clipa cand si-a dat seama ca nu mai are unde sa se retraga.rnDar propria supraestimare, ignoranta si mai ales indolenta, o fac, de fapt, pe DIVA sa nu lupte pentru nimic. Daca ar fi luptat, cum cred unii, pentru supravietuire, serialul s-ar fi incheiat frumos la episodul 24. Nu te tii de rasete si glume in fata dusmanilor de moarte sip e urma spui ca te-ai plictisit, cu mintea la rochii noi si frumoase. Asta nu este lupta pentru supravietuire ci sinucidera curata. Eu daca eram DIVA ii curatam pe toti fara multa vorba, cand inca inamicul era slab iar superioritatea si initiative imi apartin inca mie. Dar eu, desigur, fiind un om obisnuit, nu pot fi asa bun, generos si tolerant ca DIVA, crutand, deci daruind viata celor ce vor sa ma omoare.rnAsa a procedat DIVA pana la sfarisit. Sfarsitul duelului, DIVA si la ales. Nu a obligat-o nimeni sa opteze pentru forma aceea de sinucidere reciproca. Acordul mutual al Surorii Mari pentru un astfel de deznodamant nu are importanta fiindac aceasta dorea, oricum sa moara, insa DIVA, nu, pana in momentul fatidic.rnDIVA nu are vointa, deoarece ii lipseste puterea de concentrare, se plictiseste repede si c-am de orice, fireste, cu exceptie Cantecului, Trandafiriilor Albastri si deliciilor. Dar SAYA nu era un deliciu, de aceea persoana Surorii Mari nu reprezenta un interes deosebit pentru DIVA. Nefiind un deliciu, deci un interes special, DIVA se plictiseste repede de SAYA, aceasta plictiseala avand ca rezultanta inconcseventa in lupta acesteia cu sora ei mai mare. Inconsecventa fiind un motiv pentru care DIVA intotdeauna si-a nuantat afirmatiile despre SAYA in contextul conflictului: “ Iubesc si urasc sa am o sora; ai vrea sa traiesc impreuna cu ea, dar as vrea mai mult s-o omor”. Nu a fost in stare sa faca nimic din cele doua variante. Nu a putut sa aleaga, poate si din cauza faptului ca nu i s-a acordat niciodata posibilitatea sa aleaga, dar si, cu siguranta, fiindca ii purta Surorii Mari o ascunsa afectiune.
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
In legatura cu pierderea memoriei, se poate doar presupune, ca in cadrul ultimei hibernari ce facea parte din alternanta succesiva de 30 de ani de somn cu aproximativ 3 ani activi, cei de la Red Shield, provocandu-i o trezire fortata, undeva, chiar pe campul de batalie al armatei americane in razboiul din Vietnam, ar fi fost pentru SAYA o trauma, care, posibil ia declansat aceasta amnezie prelunga dar temporara. Oricum, trezirea aceea a fost o trauma, din moment ce a inceput ca o fiara dezlantuita sa ucida tot ce misca, de la chiropterii creati genetic, pana la militari, femei, copii si alti civili. Chiar si HAGI s-a ales cu mana retezata de sabia chiropterei scapata total de sub control. Norocul inteleptilor de la Red Shield ca aceasta desteptare a fost de scurta durata, SAYA fiind cuprinsa de indelungatul somn de trei decenii. De aceea, se poate spune, ca niciodata nu este recomandabil sa scoti din sarite o frumoasa Chiroptera prin supunerea acesteia la chinuri prelungi sau deranjand-o din somn, deoarece consecinta este un masacru generalizat.
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
De asemenea, deplasarea in Insula Christina si in S.U.A. au fost hotarate si organizate tot de AMSHEL, nu de DIVA.rnDIVA este prizoniera propriilor ei Cavaleri, alesi de catre AMSHEL, nu de ea, si izolata de catre acestia in acest restrans anturaj, care o impiedica sa aiba o imagine reala asupra lumii in care traieste, lasand-o astfel fara posibilitatea de a avea un comportament obiectiv in raport cu oamenii cu care intra mai mult intamplator in contact.rnDIVA are de partea sa doar farmecul ei, inconfundabil si unic.rnSAYA nu are decat o singura slabiciune. Faptul ca si-a pierdut pentru o vreme memoria, si din aceasta cauza nu-si poate folosi pe deplin abilitatile si puterea sa de chiroptera. In aceasta perioada de slabiciune, profita de toleranta DIVEI, care ezita intotdeauna sa-i aplice lovitura de gratie. Dar cu cat serialul continua, cu atat SAYA isi recapata din ce in ce mai mult memoria, si cu aceasta, treptat si forta, pana cand, la sfarsit, in lupta decisiva, atinge deplina putere a unei chiroptere.
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
La un moment dat DIVA spune: “ Astazi este o zi speciala, nu- asa, tata ?” si pleaca undeva prin Paris, insotita de AMSHEL si JAMES, dar din ce motiv si unde précis, nu stim. Coboara din Rolls-Royce in fata unei cladiri impozante, seara si cele doua surori se zaresc pentru o clipa de la distanta. Ne putem intreba ce ar fi facut SAYA, daca nu ar fi avut o alta prioritate imediata, aceea de a-i sari in ajutor lui Kai incoltit de cei de la SHIFF, alte creaturi vampirice nascocite pe cale genetica de AMSHEL. Ar fi sarit la bataie in plin spatiu public impreuna cu HAGI asupra DIVEI ? Dificil de estimate, dar nu imposibil de presupus, avand in vedere caracterul combativ al SAYEI.rnDar sa revenim la existenta incorsetata a DIVEI. Alta data,in Anglia, un alt program, mai mult ca sigur impus de AMSHEL: Pranzul cu ministrul apararii. Deplasarea tot in Rolls-Royce cu nr. R7 2D MH7, insotita de JAMES. DIVA a trebuit , efectiv, sa se roage de el, luand mutrita celei mai candide si inocente zane care a existat vre-o data ca sa-l induplece pe acesta sa schimbe parcursul spre alta locatie, mai précis la Covent Garden, marea sala de opera spre as putea canta Cantecul. Dar argumentul cel mai elocvent ca DIVA se supunea instructiunilor lui AMSHEL este observatia lui JAMES, cum ca ea nu poate canta Cantecul fara permisiunea Prim-Cavalerului ei. Desigur, JAMES a trebuit sa se conformeze dorintei suzeranei lui. Nu se cunoaste reactia lui AMSHEL la aceasta abatere de la program. Dar nu se cunoaste reactia lui la o alta deviere de la program, mult mai grava, prin importanta ei, provocata de unica initiativa cu adevarat implacabila a DIVEI, asupra careia ne vom concentra mai pe urma.rnDin acest pranz contramandat la ministrul apararii (Oare de ce tocmai la acesta, cu ce l-ar fi putut influenta DIVA ? ) se vede ca o regina si o stapana, om sau chiroptera, suverana sau suzerana, daca este veritabila, nu trebuie sa recurga la rugaminti ca sa i se indeplineasca dorinta, indifferent care este aceasta. Este sufficient sa porunceasca. Iar zicala ca rugamintea inseamna porunca la un monarh, nu se aplica in cazul de fata, deoarece rugamintea nu a fost facuta cu fermitate, fie ea si politicoasa, ci denotand practic o milogeala, ce urmarea sa produca induiosare si mila lui JAMES, nu autoritate.
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
dupa ce isi ia la revedere de la SAYA, s-o ucida pe Sora Mare, ci numai sa faca ceea ce crede de cuvinta cu aceasta. Desigur era visul lui KARL s-o ucida pe SAYA. Dar nu aceasta este problema, deoarece cum SAYA dorea sa-si ucida sora mai mica cu mana ei, ar fi fost normal ca si DIVA sa procedeze la fel cu sora ei mai mare. Dar DIVA nu doar ca nu isi omoara sora cand are, inca pentru a doua oara prilejul sa termine cu ea, dar nici lui KARL nu-i cere explicit s-o lichideze, cand i-ar fi fost asa de usor sa-i porunceasca o astfel de lovitura decisiva contra surorii sale. Chiar daca DIVA, mai tarziu, in ep.-42 ii va cere lui AMSHEL, primul ei “Cavaler” s-o ucida pe SAYA, desigur in urma unui alt atac al Surorii Mari impotriva ei, chiar si atunci isi abandoneaza aceasta intentie radicala. Oare de ce? Dupa ep.-32 serialul sufera de o mare ruptura. Ce au facut cele doua surori aflate in plina confruntare dupa ce pachebotul era in curs de iminenta sabordare de catre oamenii de la Red Shield care deja evacuasera nava? Au jucat table? Sah? Barbut? De-av-ati ascunselea? Leapsa pe ouate? Nu te supara frate? Sau…poate…nu te supara sora? Am asteptat plin de efervescenta curiozitate si rascolitoare nerabdare continuarea actiunii ca sa descopar, savurand, deznodamantul luptei. Dar scenariul m-a aruncat arbitrar de brusc la peste un an de la desfasurarea fireasca a actiunii rupand continuiteatea fireasca a serialului. Si mai ciudat este faptul ca nici DIVA nici SAYA nu aduc niciodata vorba despre ce s-a intamplat in continuare pe pachebotul muribund. Aici scenariul sufera de o grava carenta. Oricum, serialul mai are si alte lipsuri materializate in astfel de goluri ce ar fi trebuit eliminate sau macar ajustate.
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
Lasand pe moment la o parte motivul pentru care DIVA aterizeaza la propiu pe pachebotul Scutului Rosu, acela de a se impreuna cu Riku, un pusti ce nu avea mai mult de 13 ani, ca si contextul respectiv al confruntarii de pe nava, se constata usor ca tot SAYA ataca si loveste prima pe DIVA; si cu o graba atat de intempestiva incat are parte de un esec total. Sangele ce lor doua fete chiroptere fiind reciproc otravitor (cotactul sangvin cu un esantion din sangele uneia fiind letal pentru cealalta si viceversa; sau contactul simultan dintre sangele celor doua provocandu-le moartea amandurora, moarte ce se manifesta prin solidificarea si friabilitatea trupului), cat de usor i-ar fi fost DIVEI sa o lichideze pe SAYA cand aceasta era cazuta la podea iar DIVA avea propiul ei sange pe sabia surorii sale, cu care aceasta era atat de dornica sa-si omoare sora mai mica. Nici macar lui KARL(unul din cei 5 “Cavaleri”-oameni transformati in chiropteri prin sangele ei, ce aveau misiunea sa o slujeasca-la fel de vulnerabili la sangele SAYEI ca si aceasta la sangele lor), deci nici macar lui KARL care o secundase in expeditia de la Red Shield, DIVA nu i-a spus,
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
Desigur, daca o enervezi pe DIVA, te poate omora fara multa vorba. Dar daca ai norocul si scapi, intalnindu-te cu ea peste un timp aceasta rade si glumeste, nu tine suparare. Fereasca Dumnezeu sa o lezezi cu ceva pe SAYA. Nu te va ierta nici peste o mie de ani. Te va urmari peste tot ca sa te omoare. Aceasta fata manifesta o ura, inversunare si incrancenare maladive, dublate de un egoism refulant. De necrezut cu cata obsesie ce atinge aproape dimensiuni patologice o hartuieste si o haituieste pe sora ei mai mica. Este de o rautate nemaipomenita. Tot serialul este de fapt o permanenta haituire a DIVEI de catre SAYA. CHIROPTERUL
Raportează
anonim
CHIROPTERUL 2 June 2009  
DIVA este chiroptera materna, spre deosebire de SAYA o chiroptera razboinica.Nu degeaba aceasta din urma ii spune lui HAGI, inca de la inceput, cand nu era constienta de propia sa natura, ca intr-o zi o sa calatoreasca in lume cu sabia la ea (ep.-22).Cine ar putea sa inteleaga ratiunea unei astfel de afirmatii? Ce sa faci cu o sabie calatorind prin lume? Scenariul nu ofera nici o explicatie la o astfel de afirmatie ce intriga si descumpaneste totodata. Nici nu ma mira, deoarece serialul, cum se va vedea, este plin de carente in logica desfasurarii firesti a procesului epic. Structura personalitatii DIVEI se releva intru totul chiar de la debutul acesteia in episodul 24 al serialului.rn In nici o imprejurare de-a lungul serialului odata cu ep.24, DIVA nu ridica prima mana impotriva surorii ei. SAYA insa ataca si loveste intotdeauna prima pe sora sa. Ori de cate ori se deschide subiectul despre acest conflict, DIVA isi nuanteaza afirmatiile despre Sora Mare. In schimb SAYA declara sterotip si lapidar-“Trebuie s-o omor pe DIVA”
Raportează
anonim
cHIROPTERUL 31 May 2009  
Aceasta fata, SAYA, a castigat razboiul prin felonie ( SOLOMON, NATHAH ) Daca nu era, in special primul, SAYA ar fi fost moarta, si inca de mai multe ori. Sa nu uitam ca si NATHAN a salvat-o odata de la moarte. Tot sa castigi la razboaie in stilul asta.rnDIVA a murit fara sa fi meritat aceasta soarta. Lumea lui SAYA nu a devenit mai buna prin moartea surori ei mai mici. HATHAN, viclean cum e, a supravietuit, inscenandu-si propria moarte manipuland-o pe SAYA. Chiropterii nu au fost distrusi. Acestia continua sa existe, si peste 30 de ani, poate chiar mai curand, inainte ca SAYA sa se trezeasca din urmatoarea hibernare, moartea celei ce a fost abandonata si tradata va fi razbunata, chiar mai aspru decat a facut-o DIVA cu cel ce ia mutilat existenta timp de 50 de ani.
Raportează
anonim
cristina 31 May 2009  
multumesc pentru comentariu,si cred ca este adevarat ce ai spus si ar fi tare sa o cunosti pe saya.
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.